Artykuły |
- Dickel, A. (2013), Didaktik des Fachsprachenunterrichts, (w:) Karpiński Ł. (red.), „Komunikacja Specjalistyczna” 6, s.101-120.
- Dickel, A. (2013), Geschichtlicher Hintergrund von Fachsprachen und ihre Definition, (w:) Grucza, F. (red.), „Publikationen der Internationalen Vereinigung für Germanistik, Akten des XII Internationalen Germanistikkongresses Warschau 2010“18, Frankfurt am Main-Berlin-Bern-Bruxelles-New York-Oxford-Warszawa-Wien, s. 19-24.
- Dickel, A. (2012), Der fachsprachliche und der allgemeinsprachliche Unterricht – Gemeinsamkeiten und Unterschiede, (w:) Olpińska-Szkiełko, M./ Grucza, S./ Berdychowska, Z/ Żmudzki, J. (red.), „Der Mensch und seine Sprachen. Festschrift für Professor Franciszek Grucza“, Frankfurt am Main-Berlin-Bern-Bruxelles-New York-Oxford-Warszawa-Wien, s. 196-205.
- Dickel, A/ Burda, U/ Grucza, S./ Szerszeń, P. (2012), LISTIG-Wsparcie e-learningowe dla praktyki glotto- i translodydaktycznej, (w:) „Lingwistyka Stosowana”6, Warszawa, s. 59-74.
- Dickel, A. (2012), Materiały do nauczania niemieckiego języka gospodarki dla przyszłych tłumaczy oraz ich struktura, (w:) Kościałkowska-Okońska, E./ Pławski M. (red.), „Rocznik Przekładoznawczy 7. Studia nad teorią, praktyką i dydaktyką przekładu”, Toruń, s. 179-188.
|